100napbringa Találkozó

Mindenkit szeretettel meghívunk egy Találkozásra, egy beszélgetésre, egy sörözésre, egy tapasztalatcserére, egy vetítésre, vagy mindegy hogyan nevezzük, a lényeg, hogy találkozzunk! Nem baj, ha nem voltál aktív kommentelő a 100 nap alatt, sőt az se baj, ha nem olvastad végig a több mint 100 bejegyzést (egyáltalán van ilyen köztetek? Tegye fel a kezét, aki mindent elolvasott!!! 🙂 ), a lényeg, hogy találkozzunk, gyertek el, beszélgessünk, sörözzünk egyet, nézzük meg együtt a legjobb képeket és videókat egy kivetítőn a Millió Csillagos Szálló kupolája alatt.

Helyszín: Margitsziget, Champs Sziget, szabadtéri szórakozóhely (régen Sark Kert, azelőtt Sellők és Sirályok) A térképen itt.

Időpont: 2009. augusztus 29. szombat (munkanap) este 7 órától

Program: Hétkor még nem lesz teljesen sötét a vetítéshez, ezért a találkozót egy rövid bemutatóval kezdjük majd. Igyekszem egy az egyben úgy felmálházni a biciklit, ahogy az az úton velem volt. Megnézhetitek, hogyan pakoltunk, s mit. (Megemelhetitek a bringát, ha bírjártok… :P) Megnézhetitek a vízálló táskákat, a konyhát, a sátrat, a valós idejű trackert, az 1kg-os netbook-ot, amin a bejegyzéseket írtam, az agydinamós USB töltőt, a napcellás töltőt, a GPS-t, és még sorolhatnánk… Mert ugye jelen lesznek a Kedves Támogatóink is! 😉

Aztán, ha leszállt az éj, és már mindenki mosolyog egy jó pofa sörtől, elkezdődhet a vetítés, az élménybeszámoló. Éppen azon ügyeskedek minden (kevés…) szabadidőmben, hogy foltozgatom, számolgatom az útvonalat, miközben képekkel is színezgetem. Nem akarom lelőni a poént, majd meglátjátok, remélem tetszeni fog! 🙂 Addigra azt is szeretném kiszámolni, hogy hány kilométert tettünk meg összesen, illetve hány virslit és hány fej hagymát ettünk meg, hány tonna Co2-t égettünk volna el, ha autóval megyünk, stb… Szóval igyekszem majd érdekes, izgalmas infókkal szolgálni a biciklitúránkkal kapcsolatban.

A legérdekesebb persze az lesz, ha eljöttök minél többet, és Ti kérdeztek! Szóval gyertek el, és persze ha tudtok, gyertek bringával. Hozzatok magatokkal sok kérdést, barátot, barátnőt, legyünk sokan, és érezzük jól magunkat! 🙂

Annyit kérek, hogy próbáljuk meg felbecsülni nagyjából a létszámot. Tehát aki jön, az írjon egy  kommentet ide, hogy “Mi ketten jövünk a Bélával!” 😀

Köszönöm, ott találkozunk!

95 comments

1. Béla fél a szúnyogoktól. + 0 fő. Én lehet, hogy megyek. + pótszék nekem. De emlékeim szerint elég nagy itt a kert, mindenki be fog férni, maximum ül a biciklinyergén. .-))

2. pele_nka, láttunk ott a múltkor valami rozzant bringatárolót, olyat, amibe a kereket tudod beletenni. hmmm.. én személy szerint a kerítésre fogom felcsíptetni, az szimpatikusabbnak tűnik. másfelől meg szem előtt lesz, úgy hogy csak nem lesz baj:)

3. Szabooooooolcs!!! 🙂 Nagyon fogok örülni, ha eljössz! Igazából szégyenlem magam, hogy eddig nem hívtalak külön unicast, mint a 100napbringa történetének legnagyobb konspirálóját és hospitality-jét 🙂 Meddig vagy Budapesten?!?

No, akkor szombaton, én már alig várom!
    Igyekszem készülni izgalmas anyagokkal.

4. Szia Àrpi.
    Kellemes zenei élményektöl (Salzburgi Nyári Játékok) és a mesés Salzburg szépségével feltöltödve érkeztem vissza Bpestre, s örülök annak én is, h igy az idöm engedi, h szombaton jöhessek.
    Szept 22 ig vagyok itt-itthon, aztán megyek haza a “téli kikötömbe”.
    Örömmel jövök, s örülök, h találkozhatok Veletek.
    Ûdvözlet

5. Szia Zizu!

“Merre jártál tegnap este?…”
    Majd megkérdezem Matild nénit ( Motalabol)…
    De feljebb látom, h Ö is “befizetne” egy talira Mr Szirakival…
    Uram Isten! Még mi sül ki ebböl…
    🙂

6. Én is ott fogok vánszorogni, mert tegnap Minimal massoztam.. Egy párnát nagyon megköszönnék, ha a szervező Champs Sziget a móka időtartamára a részemre tudna bocsájtani. .-) Úgyhogy pótszék helyett valódi szék foglalás. 🙂

7. Ami az úton is volt. Megyünk, csináljuk, élvezzük! 🙂

Medina! Nem tudom, h vannak-e párnák a Champs Szigeten, de ha nincsenek, akkor is tudok adni egy polifómot. Kicsit viseltes (100napos…), de azért még megteszi… 😉

8. :))

Hogy ne emlékeznék! Frenetikus volt! Sírnunk kellett volna, de mi nevettünk… Bele annak a rohadt esőnek a képébe! 🙂 Így visszagondolva, a képeket nézve végképp csak az maradt meg, hogy mókás volt…

Jó lesz látni Titeket, még nem is találkoztunk, mióta hazajöttem.

9. Csatlakozom.
    Nagyon jo volt a beszámoló, s lám Esöisten sem riogatott meg nagyon bennünket és
    örülök, h találkozhattam, s megismerhettem több kedves “ismeretlen ismeröst”…
    Köszi Àrpi!

10. Szia Árpesz,
    Mégegyszer gratula a fantasztikus teljesítményhez. Köszi a beszámolót, a képeket, a kommenteket, hogy megemelhettem a bringát és közkinccsé tetted ezt az élményt, Neked és mindenkinek, aki hosszabb rövidebb szakaszokon elkísért. Remek társaság gyűlt tegnap össze és az idő is kegyes volt:-)

11. Köszönöm, hogy ennyien eljöttetek! Elnézést, amiért késett az indulás, aztán meg egy kicsit lámpalázas is voltam, soha nem beszéltem ennyi ember előtt… 🙂 De a végére nagyon belejöttem, és nagyon örültem, hogy ennyien eljöttetek annak ellenére, hogy nagyon lógott az eső lába – de végül nem rúgott belénk.

Az egy kicsit zavart, hogy mindenkivel beszéltem volna többet, de legtöbbször csak pár szóra futotta. Ennyi jó ember között kedvem lett volna 100 felé szakadni és mindannyiotokkal dumálni egy jót egy korsó sör mellett… Húde berúgtam volna a végére 🙂

A viccet félretéve, tényleg köszönöm h eljöttetek, remélem mindenki jólérezte magát! Én úgy érzem egész jól sikerült a móka, főleg azokután, amikor 7-kor kiderült, h nincs meg a kábel a vetítőhöz. 🙂 Legközelebb jobban felkészülünk és lesz:
    – hangosítás nekem és a videóknak
    – még több kis színes sztori
    – meg még ami úgy gondoljátok, h tegnap jó lett volna!

+ Keresem Mr. Budapest – London 2012-t! 🙂 Kérlek jelentkezz!

Még1x utoljára, köszi, hogy eljöttetek, nekem egy élmény volt!!!

12. Szia Árpesz!

Remélem rám gondoltál. Az én bringámon van olyan duda mint a tieden csak az enyém hangosabb:) és mozgássérült is vagyok, kérdeztem töled, hogy mivel lehet megfelelő útvonalat tervezni Londonba ami kiadja a magasságokat is.
    Köszi a válaszod.

13. Igen, igen, köszönöm, hogy jelentkeztél!
    gpsies.com – Track Creator! Nem muszáj, de szerintem először regisztrálj rajta. Használd a “Follow road” funkciót, NY-Európa felé azt hiszem minden országban működik. Néha az országhatároknál ki kell kapcsolni… Miután elkészítetted a track-et, mentsd el, és kapsz egy szintmetszetet.

Ha további kérdés, kérés van, bátran!
    Aztán muti, mit sikerült kitalálni!
    Én Budapest-Duna völgye-Párizs-London-t ajánlom. Utóbbi két főváros között állítólag épül (vagy épült?) valami kerékpárút, az olimpiára tuti elkészül…
    + google
    + kerekpartura.lap.hu, csak h magamat reklámozzam 🙂

14. Jó és hasznos a gpsies.com – én is azóta használom, hogy Árpesz ajánlotta fórumban, de azt tapasztaltam, hogy néha jelentősen túlbecsli a szinteket (van rá egy elméletem, hogy miért, terepviszonyoktól is függ, és a tévedés mértékénél az sem mindegy, hogy A-ból B-be hány stopover-t iktatsz be).

Itt egy látványos tévedése (mondjuk az ilyen az elég ritka):
    2784 emelkedést mond az útvonalra, holott a görbéről leolvasható emelkedések a valóságban szinte folyamatos, szintvesztés nélküli emelkedések, azaz kb 670 + 50 + 460 + 280 = 1460 szint van ebben az útban. Oké, apróbb hullámokból még összejöhet 2-300m, de azok érezhetetlenek, azon átvisz a lendület. Ez az “igen reszketeg kézzel rajzolt” görbe viszont 1300 métert tesz még mellé apróbb hullámokból.

Szóval nem kell megijedni a végeredménytől, a komolyabb szintkülönbségekre (azaz nem a 3-5-8m, hanem a 100-200-500m) jó görbéket rajzol.

15. Remélem jó volt az összejövetel ( Ádámtól hallotam,hogy igen jól sikeült ).

Ádám megemlítette azt is,hogy egy-két egyén keresett engemet,Norvégia meg a Jegesmedvék miatt.

Bocsánat,hogy nem tudtam elmenni,de külföldön ( É-Olaszországban ) voltam barlangászni/barlangokat kutatni ( megvan az első kicsi kis fülke,amit én tártam fel ! ).

Amennyiben még keres/keresnek az illető/illetők,akkor itt az elérhetőségem: viktorstavi@gmail.com

Árpád,kijönnél a Spitzbergákra,ha adok rá lehetőséget ( max 1 hétre ). Akkor felrakhatnád a 100.napbringa.hu-ra azt a bizonyos i-betűt ( tényleg az abszolút Északon járkálsz és küldhetsz haza Ny-Ólesünd-ből képeslapot ( 82. szélességi fok Északra ) ).

Valamint láthatsz szabadon bringásokat kergetni akaró Jegesmedvéket is. 🙂 😀 ;).