Tízen bringával Perőcsényben

Hétvégén összejött az egész csapat, akik jönnek a nagy kerékpártúra bizonyos szakaszaira, és toltunk egy fantasztikus Börzsöny Pilis kört. A 6 fős banda még kiegészült Ádám cimborájával, Kutyával, illetve Kutya barátnőjével, Zsófival, és BanziG barátnőjével, Andival, valamint Szentei Tamás csatlakozott még hozzánk Párkányban.

Na de kezdjük az elején. A Batyin illetve a Szent Lélek téren összeverődött a bagázs, majd elindultunk. Rögtön macskakövön, grrr… Mások is úgy gondolták, hogy érdemes nyeregbe pattanni 2009 talán első igazán meleg, napsütéses hétvégéjén, ezért kész kis Critical Mass volt a bringaúton, csak úgy hömpölygött a kerékpáros tömeg, jó volt nézni. Valahol az északi összekötő híd előtt Kutya bekapta a túra első és egyetlen defektjét. Gyorsan megszerelték a srácok, beleszuszákoltunk a hátsóba annyi bárt, amennyit a kispumpa csak elbírt, aztán hajtottunk tovább. Szentendrén bevásároltunk egy kisboltban némi folyadékot, majd folytattuk Dömörkapu felé. Hamarosan eltűntek az autók, csak a kirándulóké és a bringáké lett az út. Enyhén emelkedett, még épp kellemes volt rajta tekerni. Később aztán jött egy-két durvább szakasz, el is durrant bennem valami, és gondoltam megtekerem amennyire csak bírom. Ádám utánam eredt, hát nem sikerült leszakítani. 🙂 Viszont egy jót szusszantunk, mire a többiek utolértek minket. Két csurig pakolt 12,5 literes MSX táskával és sátorral azért nem olyan egyszerű a kb. 10% körüli emelkedőn virgonckodni. A lányok is egész jól bírták a kaptatókat. A meredekebb részeken nem mindig jöttek el velünk, de sose kellett egy-két percnél többet várni senkire. Ennyi pedig még bőven belefér, az lenne a nagy csoda, ha 9 főből mindenkinek egyforma lenne a kondija.