A Paripa és málhája

Azóta a hűséges paripa hátsókerekéből már kitört egy küllő… De meg lett centírozva! 🙂 Részletek később… (Ádám, küldj centírózás how-to-t, akár felmondva mp3-ban, vagy txt-ben!) Tiszta ciki, hogy ilyen útra indultam és még mindig nem tudok centírozni. Most mázlim volt, de norvégiában nem biztos, hogy lesz…

20 comments

  1. Pont ilyen Brunton napelemet akartam venni még vagy 1 éve, csak piszkosul túllicitálták, így nem lett belőle semmi.
    Épp ma járt a fejemben egy kérdés a paripával kapcsolatban, erre pont itt ez a post 😀
    A hajtást, vagy a láncot fogod cserélni félúton, vagy ezzel tolod végig? Gondolom becsületesen koptak már az indulás óta.

    Remélem ott fent északon is lesz sok-sok kóbor wifi, és olvasnivaló.
    No, jóéjt az OpenSky hotelben 😀

  2. Mondtam, hogy az a letámasztó ennyi csomaggal ott nem fog működni. A másik, ami eszembe jutott, hogy néhány éve mutogattam neked a neten, ha túrázol, akkor milyen bicót kellene venned. Emlékszel melyiket mutattam? Én igen.
    Remélem már megbánta a bicikligyár magyarországi forgalmazója hogy nem támogattak. Mert rengetegen olvassák ezt az oldalt. Sokkal többen mint, amennyien regisztráltak. A bolt nevét néha említsd meg, ha a bicikliről van szó, mert nagyon rendesek voltak, hogy ennyivel olcsóbban odaadták.
    Érdekes volt a videó a felszerelésről.

    Bálint

  3. RP szerintem a centírozást hagyd szakemberre, legalábbis úgy hallottam, hogy nem olyan egyszerű mint az ecceregy.
    Sajnálom, hogy kitört a támasztó mire megcsináltuk.:)

  4. Ami azonnal vissza is pattant, mert nem létező e-mail címet adtál meg.

    Ha kommentben írsz és jó mailcímet adsz azt megkapjuk. Árpesz e-mail címét ide most nem írnám be, de e-mailben szívesen megírom.
    Nekem közvetlenül a zharkanyi KUKAC gmail PONT com címre írhatsz, amit tovább is küldök az öcsémnek, neked pedig válaszként megírom az e-mail címét.

  5. Léna.

    Nem tudom miért nem kaptad meg a levelem, de én megkaptam a tiéd és már továbbítottam is a srácoknak.
    Ha azt se kaptad meg, amit most küldtem, akkor szerintem nézz bele a SPAM mappádba. 🙂

  6. Jaj dúd, látod, milyen kár, hogy nem volt idő, hogy átvegyük az alapokat, amíg együtt mentünk… 🙁
    Azért nem olyan bonyolult az, csak türelem kell hozzá, meg egy kis gyakorlati érzék.
    Igazából leírni 5x bonyolultabb lenne, mint megmutatni… 🙁

    BanziG: nem kell ahhoz szakember, ha tudod mit csinálsz, és van időd. Én magamnak építem a kerekeimet, és soha nem volt még gondom velük. Hozzáteszem persze, hogy a megcuccolt gépem is fele annyi pakkot vitt, mint a dúdé 🙂

  7. Itt van ez a Magyar zászló, hogy mindenki tudja, hogy… OLASZ vagyok… 😀 (ugyeugye?)
    Azóta volt már olyan, aki nem Olasznak nézett?

    Illetve itt van ez a napcellás töltő, ami éppen ezt a pár szandált tölti itt, meglátjuk mekkora sikerrel! 🙂

    És igenigen, egy pillanatra megláttam a ceruzát is, megdobogtatta a szívem, de a vágódeszka láttán lett igazán könnyes a pillanat! S*****djál! 🙂

  8. Szia!
    Tetszik nagyon az oldalad, meg az utazásod is!
    Én eddig csak montiztam, de most kedvet kaptam a hosszabb túrákhoz is. 🙂
    Miért választottál széles kormányt \"kos\" kormány helyett?

  9. Sose volt koskormányom, amíg nem vettem használtan 9000-ért egy gyönyörű Puch országútit. Az a kormány se rossz, de túrához valahogy ezt szoktam meg. Így szarvval már van rajta bőven fogás, szeretem. Annyit meg nem kell araszolni a dugóban a 100napbringa alatt, hogy zavarjon a szélessége 🙂 Ja és Face, ragd meg neki, jó ez az outdoor túra lét, nagyon rá lehet kapni, és lehet élvezni…

    Centírozást mi lenne, ha Nándor, Te tanulnád ki, még otthon? 3000+ kilométerre kettőnknek talán majd elkél ez a tudás. Infó a csapattársaknak: Készüljetek rá, hogy átpaszolok majd pár cuccot, hogy ne szakadjak szét. A házunkat, vagyis a sátrat továbbra is viszem majd, de a konyhának tartsatok fent helyet. Lábosszett, gázpalackok. Ja és ilyet ne is hozzatok, ezekből van elég hármunknak is.

    Na go offline, on the road again! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Security Code: